Tisdagskoma!

Ojoj, vad trött jag är i dag. Märks att jag inte rikigt är van vid att klockan ringer tidigt på morgonen...
Nu ser det ut som om naveln är läkt! Just nu har jag bara ett plåster över för att skydda skorpan :-). Hoppas, hoppas! Den 16/1 får jag ju plocka av mig gördeln dessutom, vilken ska bli enormt skönt!
 
Till Linda: (ja, och alla andra också förstås :-)
Jag kommer inte att behöva göra några fler ingrepp. Sen är ju frågan om vad jag vill göra :-).
Jag är inte främmande för att göra brösten. Dom har liksom sjunkit in, eller vad man ska säga - tur det finns push up behåar :-).
Skulle ev. kunna tänka mig lite fettsugning på ryggen och sidorna. Är lite irriterad över "fladdret/gäddhänget" på armarna också, sen är ju insidan på låren lite fladdriga.
Oj, det låter ju som om jag kan tänka mig göra om allt!
Ska se vilket resultat jag kan få med mer träning först innan jag bestämmer mig för/om det blir fler ingrepp.
Kul med spinning! Det har jag bara provat en gång (innan viktminskningen) och jag trodde ärligt talat jag skulle dö! Kanske skulle prova igen :-). Det är nog bra att ha en plan och planera in träningen, då blir den av. Så kommer jag också göra när jag väl får träna. Det öppnar ett Må Bra gym här i stan under våren och jag kommer att skriva in mig där.
Jag kommer att få börja träna fullt igen 3 månader efter operationen, så i mitten av februari typ. Sen hänger det väl en hel del på naveln nu också, vill inte äventyra något med den, så läkningen av den kommer att styra en hel del. Vi ska åka utomlands i mars och då kommer definitivt träningskläderna att packas ner!
 
Kul att du läser och kommenterar :-). Kram
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Va bra att du har en plan hur du ska komma igång sendan :) Tror nog att du kommer att bli lite fastare i kroppen med träning men allt får man nog inte bort tyvärr :( Jag har 4,5 kg kvar till målet men tycker att mina armar är väldigt stora fortfarande...men det kan ju vara så att det försvinner något kilo från dem och så är de normala ;) Skulle i alla fall behöva träna hem mer känner jag och även resten av överkroppen. Benen får ju sitt med spinning men inte överkroppen. Jag har ett kontorsjobb och då är det ju extra viktigt, det blir nästa setg... Körde andra spinningen i går och känner mig så nöjd, i morgon kör jag igen :-) Har du fått problem med magen efter operationen? Jag kan i bland ha väldigt svårt att gå på toalltten. Beror nog delvis på att jag dricker för lite vatten oxå, tycker att det är svårt att få i sig eftersom det går att ta så lite åt gången.

Ha den bra dag!
Kram Linda

2013-01-10 @ 07:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0