Annorlunda packning...

Åh, nu var det så där längesen igen... Jag skäms....
Tror det beror på att allt flyter på så himla bra. Med båda operationerna :-).
Nu har jag legat sjuk ett längre tag, eller legat och legat - som egen företagare biter man ihop och jobbar ändå.. Fast någon dag har jag faktiskt varit hemma.
Detta innebär också att jag inte kunnat träna något än efter bukplastiken, men nu så börjar det kännas riktigt bra, en retsam hosta bara...
Jag har inte vägt mig på jättelänge. Borde nog göra det någon dag, bara för att kolla hur det ser ut :-).
Jag har iallafall konstaterat att jag ser ut som en "vanlig" kvinna i 40-års åldern som fött två barn. Det är inte helt slätt överallt. Det är bara att konstatera att dom flesta ser ut som jag :-). Nu hoppas jag ändå att träningen kommer att tajta till lite mer, så nu längtar jag efter vår och sommar - vill ut och springa!
Håller som bäst på att packa här hemma! På tisdag åker vi till Egypten! Ska bli så himla skönt! Bara familjen! Njuta av sol, värme och varandra :-).
Blev lite full i skratt när jag tog tag i min packning precis. Bikinis, korta kjolar och shorts samt linnen! Så har väl aldrig min packning sett ut förut! Då har det varit baddräkter, stora t-shirtar och långbyxor. Definitivt inga klänningar och korta kjolar!
Det ska bli så underbart att få sola i bikini! Även fast jag kommer ha tejp på magen :-).
Funderar på att packa ner träningskläderna också :-). Vi hade kompisar som var där, på samma hotell, för några veckor sedan, har messat henne om träningsmöjligheter så jag hoppas jag får en liten gratisskjuts igång :-).
Det värsta är att jag är så nojig över magen... Vill inte bli dålig och vill inte kräkas - vet ju inte om jag kan... Eller jag tror att jag kan. Nu när jag haft sån hemsk hosta så har jag faktiskt hostat så jag kräkts lite slem... Obehagligt...
 
Återkommer med rapport om semestern när vi kommer hem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0