Operation....

Jaha, undrar om det är dags igen då...
Den här gången är det i så fall nödvändigt och inte bara för fåfängans skull...
Jag hade ett till gallstensanfall natten mellan torsdag & fredag...
Den här gången hjälpte det inte med en supp utan var tvungen att ta två... Dessutom tog det ca 2 timmar innan den första började verka så pass mycket att jag kunde slappna av och somna om.
Pratade med kirurgavdelningen där jag låg inne i oktober när jag hade det första anfallet och de har ställt mig i kö till operation nu. Läkaren ska bedöma först bara om jag kan gå direkt till operation eller om jag lär på läkarbeök först.
Jag vet att det här med gallproblem kan öka i samband med en magsäcksoperation och därför är jag lite nyfiken att höra hur ni andra opererade har upplevt det? Har ni fått ökade problem? Har ni opererat bort gallan och i så fall har problemen slutat?
Har för mig att det till viss del även kan vara ärftligt, och mamma hade jätteproblem med gallan kommer jag ihåg. Såna här gånger saknar jag verkligen henne, skulle vilja rådfråga mm....
Jag försöker vekligen tänka mig för med maten och ärligt talat kommer jag inte ens ihåg vad jag åt i torsdags kväll, men något konstigt måste det ju varit.
Ni som har/haft problem med gallan - vad kunde ni inte äta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0