Helt sjukt!

Kommer så väl ihåg förra våren när jag köpte min första jacka från Didrikssons. En vit i storlek 40. Det var liksom som en dröm, att kunna köpa en sån jacka, och i storlek 40 dessutom.
Plockade fram den häromdagen, men bara för att konstatera att den är för stor! Den kändes ungefär som ett tält... Pallrade mig iväg till affären och köpte mig en ny, en turkos den här gången, i storlek 36!!! Fatta, storlek 36!! Det finns ju nästan inga mindre storlekar sen :-). Har dock inte riktigt vågat använda den än. Den är ju turkos... Passar jag i den färgen? Större delen av min garderob har ju bestått av svarta kläder förut, något enstaka vitt plagg, men garanterat inga plagg med färg på. Men nu hänger det alltså en turkos jacka i hallen :-).
Känner verkligen att jag skulle behöva rensa garderoben, det finns fler plagg som är stora... Ibland när jag sätter på mig en tup/tunika så känner jag mig tjock igen, men det beror nog på modellen på plagget och då åker det undan på en gång! Har dock sagt till mig själv att jag inte ska köpa så mycket mer kläder innan bukplastiken är gjord. min förhoppning är ju att midjan kommer att minska :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0