Ojoj....

... vad jag känner att "ligger efter" med bloggandet... Har ju en annan blogg också, en mer offentlig och det är likadant med den också, glest mellan inläggen...
Jag var iallafall till vc och träffade en utländsk läkare... Han undersökte mig lite och jag fick Lamisil utskrivet till naveln och under magen. Har testat det förut och visst försvinner problemen, men bara för ett tag, sen är de tillbaks igen. Han har skickat en remiss till kirurgen för konsultation om bukplastik, även om han inte trodde att dom skulle godkänna den. Men jag ger inte upp förrän kirurgen har sagt sitt :-). I värsta fall får jag väl bekosta det hela själv... Undrar vad det kan kosta? Någon som vet?

Glömde väga mig i måndags... Skärpning!

Nu har det iallafall varit terminsstart både på gympan och på zumban och gud vilken träningsvärk jag har idag efter gårdagens gympa. Hon körde ett grymt ben- och rumppass :-). Skönt att vara på G med träningen igen! Nu längtar jag verkligen till våren så man kan börja springa igen. Tycker inte om att springa nu när det är så halt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

När vi hade återträff och viktskola på CFTK "erbjöd" de också bukplastik nu. Specialpris för oss som opat oss där var 35.000 om jag inte minns fel. Hört att andra tar ca 65.000. Mycket men säkert helt klart värt det om man har mycket överskott och stora besvär.

2012-01-25 @ 22:52:44
URL: http://vronkansviktblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0