Vitality :-)

Hade en supertrevlig dag och kväll i Stockholm! Lite shopping med mannen, äldsta sonen samt goda vänner som vi mötte upp efter vägen.
Sen en supertrevlig kväll med Tjejerna! God mat och dricka. Skratt och fniss :-). Tror vi vet allt om varandra vid det här laget :-).
Fick en väldigt trevlig demonstration av diverse produkter. Jag fastnade för Vitality-tabletterna som jag köpte med mig hem på en gång! Dom ska bl.a. göra mig piggare och öka på sexlusten, så vi får väl hoppas att det stämmer ;-). Fick sen se en liten "maskin" som genom "ström" slätade ut diverse ålderstecken. En sån är jag också sugen på! Få se vad ekonomin tillåter bara...
Började äta tabletterna i dag så det ska bli intressant att se när och om effekten kommer.
Jag blev fruktansvärt förkyld förra veckan. Kanske inte så konstigt med tanke på att båda barnen legat sjuka en hel vecka... Men nu är jag iallafall på bättringsvägen :-).
Har dock inte vägt mig... Skärpning!

Igår gjorde jag något jag aldrig gjort! Jag beställde en klänning på internet, på Bubbleroom :-).
För det första: en klänning! Det äger jag några nu, men inte tidigare i livet :-)
För det andra: på internet! Nu mätte jag mig och jämförde med deras storlekstabell, enligt den skulle jag ha en L.... (mina breda höfter....), men jag tog en i M, få se om den passar när den kommer.
Vi är ju bjudna på bröllop i pingst och jag vill gärna ha en klänning då :-)

Kommentarer
Postat av: Maja

Storlek L ?? Det kommer bli för stort för dig, du är så mkt mindre än du tror.

Uppdatera hur tabletterna fungerar :)



Kram och sköt om dig

2012-02-21 @ 21:02:39
Postat av: Sofia

Håller med Maja, du gjorde helt rätt som tog M.

Jag knaprar pillren nu o tycker mig känna stor skillnad, spännande att höra om det har samma effekt på dig.

Kram Sofia

2012-02-22 @ 20:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0