Fotomodellat :-)

Japp, då har premiärat som fotomodell! Önskar bara att det var för något mer glamourösare anledning :-).
Dom ringde från vc i fredags och kirurgen ville ha kompletterande foton till remissen. Jag har iallafall klarat första "urgallringen" och det är bmi:et. Man måste tydligen ha ett bmi under 25 för att få träffa en läkare, och det klarar jag med råge, 21 ligger mitt bmi på just nu.
Nu är iallafall fotona tagna, inte alltför trevliga sådana, men ändå... Försökte dra ut magen så långt det gick ;-). Allt för att iallafall få en chans att få träffa en kirurg för konsultation :-).

Nu ser jag fram emot lördagen då jag ska ner till Stockholm på tjejkväll! Vi är ett gäng tjejer som träffats genom operationen, antingen i samband med den eller i samband med Livsstilsskolan, och vi håller kontakt genom mail och fb. Och nu är det dags att träffas igen! Det ska bli så himla kul! Roligt att se alla och höra hur de mår i dag och hur deras liv ser ut :-).
Håller tummarna för att förkylningen inte blir värre bara....
För sällskap av mannen och äldsta sonen ner också. De passar på att umgås lite under tiden. Det är ju Sweden Hockey games i Globen och passande nog så spelar Sverige mot Ryssland på lördag em, så de går på den matchen innan mat på Jensens :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0