Beniga blåmärken

Jag har alltid haft en förmåga att slå i saker så jag får blåmärken på både armar och ben, men det är ingenting jämfört med nu... Det sticker ju ut "benknotor" här och där, såna som varit väl dolda förut :-). Det innebär att risken att slå i något och få blåmärken är dubbelt så stor.
Har upptäck att på gympan så får en kroppsdel utstå lite mer "misshandel" än tidigare ;-), och det är venusberget (eller vad det heter...). När man ligger på mage och ska jobba med både armar och ben i luften så blir det ganska mycket tryck just där, vilket resulterat i ömmande blåmärken...
Sen har vi rumpan och sittbenen. Kommer så väl ihåg mig möhippa 2007. Tjejerna drog med mig på Yoga :-). Hade aldrig provat yoga innan och lär nog inte prova igen :-). För det första så ska man nog vara spiknykter på en yogaklass, vilket tjejerna hade sett till att jag inte var ;-). Hur som helst så sa instruktören att vi skulle sitta djupt på sittbenen. Vilka j*la sittben?!? Visste inte ens om att det fanns något som hette så :-). Har förstått nu vilka ben hon pratade om :-). Jag hade visst såna, men väl vadderade :-). Nu "nyper" dom jäkla benen mig. Har ju lite hud över här och där och sätter man sig i "fel vinkel" på golvet så kan man nypa lite skinn med dom där benen, ganska rejält också...
En nackdel med operationen alltså :-). Men, det kan jag ta för fördelarna är så mycket fler och så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0