Peppad!

I går kom programmet till Livstilsskolan!
Åh, vad jag ser fram emot den helgen! Dels följer ju mannen med och vi åker ner redan på fredagen = lite shopping i Barkarby hoppas jag att vi hinner med. Sen har vi en mysig kväll i Stockholm och sen en extra natt på hotell ;-).
Det jag sen ser mest fram emot på Livstilsskolan är det delen med motion och träning. Jag saknar verkligen motivation för att träna just nu... Hoppades att den skulle infinna sig i takt med att snön försvann, men än har den inte kommit... Kan ju iofs bero på att jag jobbar fruktansvärt mycket just nu, och långa dagar - det är svårt att hinna med sig själv då.
Sen hade dom en punkt om matgjädje också - spännande! Ska se om jag kan få lite tips om mina "fattiga" mellanmål.
Det ska även bli intessant att ställa sig på Tanitavågen igen. Hoppas de spart "remsan" från inskrivningen, så man kan jämföra.
De del jag ser fram emot minst är nog den delen om operationen, hur den gick till - vet inte om jag vill veta... Huvudsaken är att den fungerar :-).

Nä, nu lär jag stressa vidare - hörs igen på måndag efter nästa vägning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0