Yrsligt....

I går hände det något skumt...
Jobbade till 20 och började känna lite redan på jobbet.
Jag var väldigt yr och det bara blev värre och värre under kvällen.
Till slut vågade jag inte gå någonstans utan telefonen i fickan, jag var själv hemma med yngsta sonen, utifall jag skulle ramla ihop/svimma av...
Försökte lägga mig i soffan, men allt bara snurrade...
Samma sak när jag skulle lägga mig i sängen. Kändes som efter en helkul utekväll när man måste ha en fot i golvet för att sängen ska stå still :-). Skillnaden nu var att det inte var sängen som snurrade utan rummet, och det stannade inte med en fot i golvet....
Mannen kom hem, aningens orolig efter mitt sms, och tvingade i mig Resorb (vätskeersättning). Fick i mig ett halvt glas och sen somnade jag.
När jag sen vaknade i morse kändes det bättre, inte bra, men bättre. Drack upp resten av Resorben innan jag klev ur sängen...
Klockan är nu 14 och än känns allt bra. Helskumt ju...
Vet inte om det beror på open eller på något annat...
Är det någon annan som varit med om något liknande?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har haft exakt samma! Drack resorna o det blev bättre.

Fick diagnos virus på balansen typ. Det höll i sig några dagar.

Läskig känsla, vågade inte gå i trappan med W.

Hoppas allt är bra annars!

Kramar Sofia.

2011-06-14 @ 19:28:15
Postat av: Yvonne

Hej tjejen! Låter som ngt jag hörde för första gången förra året. Kristaller i örat som rör på sig el vad dom nu gör. Det påverkar iaf balansen. Googla det så får du se om det stämmer med det du hade.

Kramis

2011-06-16 @ 00:17:14
Postat av: Systerlyster

eller så har du helt enkelt druckit för lite. Jag blir yrslig direkt om jag dricker för lite eller har dåligt med salter i kroppen (det har blivit så efter op). Eftesrom du blev bättre av att ha vätskat upp så tror jag det berodde på något sådant.

Hoppas du mår bättre :)

2011-06-16 @ 11:35:24
URL: http://www.systerlyster.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0