Jag hann!!!

I tisdags var jag upp på elljusspåret själv, mannen jobbade. Bara en sån sak, att ta sig iväg dit själv - det är bra för att vara mig :-).
Jag har ju två mål med elljusspåret under sommaren.
1 - klara av att springa hela (3,5 km) utan att gå
2 - hinna hela slingan på under 30 minuter. (jag har ett alkolås i min arbetsbil, om man stänger av bilen så behöver man inte blåsa igen om man startar den inom 30 minuter, så det är mitt mål - att inte behöva blåsa).

I tisdags hann jag!! Springa 3,5 km (jag gick lite, fast sprang mest) och jag slapp blåsa när jag kom tillbaks, hadw 2 min och 20 sek tillgodo! Känns så himla bra!

Nu hoppas jag att jag hinner upp en sväng i kväll också, det beror lite på hur mycket jag hinner hemma efter jobbet :-).

Lite svar på era kommentarer:
Postat av: Yvonne
Fantastiskt vad det går framåt för dig;). Vad härligt! Då är väl du näst intill klar nu?Jag tror att hitta jämnvikt kan vara svårt oxå sen, eller vad tror du? Men du kan ju ringa Tina o få lite hjälp kanske;) Men mycket av den där "degmagen" försvinner med tiden. Man måste låta det gå lite tid helt enkelt.
Kan du inte maila din matvecka för jag går knappt ner ngt alls och behöver lite tips;) skulle vilja klämma 3 kg till semestern om det går... Kram
Tack Yvonne! Jag känner mig klar nu, vill inte gå ner så mycket mer, bara magen vill ge sig. Men enligt min man så krymper den :-). Jag ser honom dock som "partisk" och har svårt att tro på det han säger... Mail på en matdag har du fått :-)


Postat av: Sofia
Vad duktig du är! Bikini o allt!
Vännen fick rätt behandling tycker jag, dryga människor kan man både ha o mista!
Jag vill med ha din matvecka!!!
Kram kram!
Tack Sofia! Ja, en bikini :-). Helt sjukt! I storlek 38 dessutom!
Tack för feedbacken om min "vän". Jag tycker det är så himla svårt...
Mail på matdag har du fått :-)


Postat av: Annika Hjärterström
Tycker du gjorde helt rätt i att inte tala om för din numera "bara" vän. Det är precis dom man kan klara sig utan :-D
Kram och ha en trevlig kväll!!
Tack Annika för värmande ord!


Angående mitt yrselanfall häromdagen så tror jag det beror på vätskebrist. Har nu Resorb stående på jobbet och det dagarna jag inte hinner dricka vatten försöker jag få i mig lite sånt iallafall.
Jag hoppas innerligt inte att det är något värre, som t.ex. rörliga kristaller - har liksom inte tid med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0