Semester!

Skriver ett par rader så ni vet att jag lever :-).
Lyckades inte hålla mig från vågen under semestern... Uppdatering med ny vikt kommer på måndag :-).
Har varit till Ullared och GeKås och handlat lite kläder. Det är en enorm känsla att kunna gå i en sån affär, på alla avdelningar, och veta att jag kan titta på precis alla kläder och att jag kan ha alla kläder :-). Köpte lite jeanstights samt lite överdelar. Underkläder köpte jag också :-).
Har också träffat en del människor som jag inte sett på länge. Deras reaktioner är lite lustiga :-). Många känner inte igen mig (vilket är lite skönt ibland, man kan vara lite anonym). Sen får jag ofta frågan om jag är sjuk... De tror jag gått ner i vikt av sjukdom, man jag försäkrar att det är av egen vilja och att jag mår bra :-).
Det är inte så roligt när man får höra att man ser ut som "skinn och ben" bara....
Jag ser ju inte viktminskningen på det sättet....
Just nu väger jag ca 66.5 kg. Jag läser ju en hel del bloggar som andra opade skriver, både gbp och sleeve. Många lägger ut bilder på sig själv och i mina ögon är de jättesmala och ser jättefina ut. Läser man sen hur mycket de väger så väger de oftast mer än mig...
Jag kanske också är så där smal? Eller inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0