Träningsvärk!

Igår var jag på gymmet på första gången sedan jag vet inte när.... :-).
Det var iallafall första gången sedan operationen. Och visst kändes det i kroppen att den var 18 kg mindre att släpa runt på! Det var knappt det knäppte något i knäna när jag stod på stepmaskinen :-).
Men varför ska man ta i så hiskeligt? Jag vet ju att det var längesedan jag tränade, ändå kör man på som vanligt, om inte ännu lite hårdare.... Suck... Det får jag sota för i dag, attans var ont jag har i benhinnorna, stel som en pinne känner jag mig också :-).
Men det är skönt att vara i gång med träningen igen! Nu gäller det bara att hitta tid för kontinuerlig träning...
Det gick förvånansvärt bra med vattnet också. Jag är en sån som gärna dricker mycket vatten när jag tränar. Nu var jag tvungen att lägga lite band på mig och inte ta för stora och för många klunkar samtidigt, men det gick bra - skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0