Fördelar vs. nackdelar

FÖRDELAR med operationen
Jag går ner i vikt - permanent!
Behöver inte banta mera
Jag sover bättre om nätterna, snarkar inte längre
Orkar mera!
Allt går lättare, gå i trappor t.ex.
Kläderna blir för stora, handla nytt = kul!
Jag mår så mycket bättre, både fysiskt och psykiskt
Jag känner mig mer nöjd med mitt utseende (även om jag har svårt att tro att jag kommer att bli helt nöjd)
Det är roligare att träna


NACKDELAR med operationen
Jag fryser konstant!
Håller på att tappa mina ringar, förlovnings- och vigselringen (kanske en fördel, ett bevis på att jag minskar i vikt ju...)
Jag kan inte rapa! Fiser istället för att få ut luften....
Kläderna blir för stora, handla nytt = dyrt
Magen gör en massa konstiga ljud efter att jag ätit, händer varje gång


Ja, det finns säker fler för- och nackdelar, men det är dom jag kommer på nu :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0