Bättre svar

Tack Systerlyster för ditt svar på mitt förra inlägg!
Ditt svar: "Jag äter mindre" är ju klockrent! Det är ju sant :-). Sen att det är en operation som ligger bakom behöver man ju inte tala om :-).
Nu när jag snart gått ner 20 kilo så syns det på ett helt annat sätt och människor man möter som man inte ser dagligen, ibland kan det gå veckor/månader mellan varven, märker det ju på ett helt annat sätt.
Lite frustrerande är det att magen fortsätter vara degig och hängig. Måste försöka träna bort den...

Idag när jag duschade så tyckte jag att jag tappade onormalt mycket hår.... Hoppas det bara var en engångsföreteelse. Ska iallafall gå till Hälsokost i veckan och köpa något för håret. Någon som kan rekommendera något preparat?

I morgon är det dags för nästa vägning. Har inga större förhoppningar då det blivit en hel del onyttigheter i helgen p.g.a. födelsedagskalas... Det visar sig i morgon :-)

Kommentarer
Postat av: M

Jag fick tipset H-pantoten till håret, men har inte testat själv, även om jag tappar MASSOR.

DU kan väl prova och berätta om det var bra! :)

2011-01-24 @ 12:58:52
URL: http://1och0.blogspot.com
Postat av: Ida

Hej hittade in på din blogg genom systerlyster´s sida. Kiselkol fick mitt hår att bli jättetjockt och fint efter graviditet :)

2011-02-19 @ 21:48:30
URL: http://idaalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0