Välkomna!

Så kul med nya läsare! Varmt välkomna hit!
Jag är lite nyfiken på hur ni hittade min blogg? Om ni har lust får ni gärna svara :-)

Postat av: Linda
Undrar bara hur lång du är? Vad hade du som målvikt? Jag är 170 cm och har 65 som målvikt och hoppas att jag kommer att nå det målet :)
Lycka till med förändringarna i maten, tycker själv att mellanmålen är stökiga.

//Linda

Hej Linda
Kul att du hittat hit!
Har du också gjort en op? I så fall, gbp eller sleeve?
Jag är 170 cm lång, så vi är lika långa. Jag hade ingen målvikt när jag gjorde min op. Har hela tiden sagt att jag ska lyssna på kroppen och när den stannar och är nöjd, då är också jag nöjd :-).
65 kg som målvikt när man är 170 cm lång är ju ingen omöjlighet ;-)


Postat av: Chrissan
Förstår din lycka över att kunna shoppa en massa fina kläder!

Får kanske träna lite...bygga muskler så viktminskningen inte fortsätter allt för mkt. Fast det gör du kanske redan? (är ny läsare hos dig:))

Hej Chrissan
Välkommen hit du också!
Det är så himla kul att shoppa! Det har det iofs alltid varit, men nu är det extra roligt ;-).
Jag tränar ju tillochfrån... Har dock inte kommit till "bygga-muskler-stadiet". Tänkte satsa på ett gym i vinter och få mer allsidig träning. Nu blir det mest promenader, jogging och cykelturer.
Jag ska kika in hos dig någon dag också :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gjorde en Sleeve på CFTK den 14/2 2011 och har gått ner nästan 20 kg och vill gå ner ca 28,5 (målvikt 65 kg). Just nu går det väldigt sakta och jag går ner lite sen upp lite....Det har nog med sommarens alla synder att göra så jag skyller på det ;) Nu till hösten hoppas jag på mer ordning och reda. Har skickat efter två kokböcker med GI mat så det ska bli intressant när de dimper ner i brevlådan :)

Ha det så bra!

2011-08-20 @ 08:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0