Hmmmm....

I förrgår ringde Jeanette från kliniken och talade om att hon är tvungen att ställa in tiden i morgon, fredag, då hennes mamma blivit sjuk...
Sånt kan man ju aldrig veta, men jag blev lite besviken... Hade ju sett fram emot besöket och samtalet, för att inte tala om vägning och mätning... Vi ska bestämma en annan tid eller ta det hela över telefon, jag åker hellre dit så jag får prata med henne "ordentligt" :-).
Vi får se vad som händer.

Hösten är på intågande... Vill inte erkänna det, men tyvärr är det nog så... I morse när jag åkte till jobbet var det bara +10 grader ute... Det känns även i sovrummet kan jag lova, eftersom vi sover med fönstret öppet på somrarna, men nu är det nog dags att stänga det snart, innan vi blir förkylda på kuppen :-).
Jag har varit lite fundersam på hur det ska gå med löpningen i höst och vinter. En idé är att lösa kort på gymet så jag kan träna där under de värsta månaderna, men allt verkar ta en annan vändning nu :-).
Ett lokalt städföretag håller på att bygga ett gym, främst till deras anställda, men det kommer även att vara öppet för allmänheten, så det får nog bli så :-).
Av en slump såg jag att en av mina vänner på fb tipsade om zumba, så innan gårdagen var slut hade jag anmält mig till 2 pass i veckan! Medel gympa på tisdagar och zumba på söndagar :-). Jag har verkligen saknat passen på Friskis & Svettis, jag gick ju på pass där tidigare när jag jobbade i den staden, men det blir liksom inte av att man sätter sig i bilen och åker 5 mil (enkel resa) nu för ett pass, så jag blev så himla glad när detta dök upp! Undrar om jag är lika glad när dom börjat?!? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0