Anonym :-)

I fredags var jag till min "födelse-stad".
Staden jag är född och uppvuxen i, men som jag lämnade för ca 15 år sedan - ett beslut jag INTE ångrar. Så skönt att komma bort från allt skitsnack, blickar, kommentaarer mm...
Är tillbaks dit då och då i olika ärenden, försöker dock hålla mig borta från själva centrum. Vill inte riskera att stöta på gamla "spöken" från det förflutna.
I fredags var det så dags igen... Pappa ville ha hjälp att handla, i centrum. Det var bara att ta tjuren vid hornen och ge sig iväg då...
Dagen till ära så plattade jag håret, något jag aldrig gjorde på den tiden jag bodde där. Till saken hör att jag har ganska självlockigt hår :-).
Jag antar att frisyren hjälpte till en hel del, eller var det solglasögonen, eller var det de 35 kg jag tappat?? ;-)
Hur som helst så var det ganska skönt att gå omkring där på stan och vara anonym - det var ingen som kände igen mig!
Kanske t.o.m. kan tänka mig åka tillbaks fler gånger :-). Det finns ju faktiskt personer i den staden som jag VILL träffa också :-). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0