Tiden går....

Fattar inte vart tiden tar vägen någonstans, hinner ingenting känns det som...

Op-dagen kommer också närmare och närmare :-).

Jag har beställt för små kläder :-), min förhoppning är att jag ska kunna ha dom runt jul/nyår typ :-). Hoppas jag inte gjort bort mig nu bara....
Sen börjar jag tänka så konstigt. Att om jag är någonstans eller gör något, så kan jag tänka "nästa gång jag är här/gör detta så är jag smal". Jag hoppas verkligen att det stämmer bara, att operationen kommer att fungera. Det är nog mitt största dilemma, att operationen inte kommer att ge någon effekt, så allt bara är bortslösat på något vis... Min man är mest rädd för att något ska gå snett under själva open, men det tänker inte jag så mycket på, utan mest om att den inte kommer ge någon effekt... Usch, hur som helst så hoppas jag att ingen av oss har rätt :-)

Jag har börjar berätta för folk i min närhet om open och det känns superbra! Än har det bara vara positiva reaktioner, mer positivt än jag vågat drömt/hoppats på - skönt! JAg har dock inte bestämt hur pass öppen jag ska vara om den, känner att det finns människor som inte har ett dugg med det att göra. Men tiden får utvisa vad som händer tror jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0