Oh, shit :-)

I går kom fakturan på operationen! Med den kom även ett häfte "kostråd för kostrehabilitering vid sleeve och gbp operation".
M.a.o - nu är det inte långt kvar!
Skönt att det där häftet kom. Genom att läsa det fick jag svar på en hel del av de frågor jag har. Skönt att ha det på papper så där, så man kan gå tillbaks och läsa igen, fundera och planera maten :-).
Tror dessutom min man börjar lugna ner sig lite :-). Han har googlat efter bloggar från just sleeveopererade, vilket inte är så lätt. Lyckats hitta någon iallafall, som han läser med stort intresse. Han har nog kommit på att detta är bra för mig, jag hoppas det iallafall :-)
Nu ska jag bara boka hotell i Stockholm de dagarna jag inte sover på klinken och sen är nästan allt klart inför den stora dagen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0