Nu äre nära....

Ojoj.... Vad dagarna går fort....
Fakturan är betald. Hotell är bokat. Barnvakt är fixat. Vikarie på jobbet är också fixat. Nu ska jag bara jobba en dag till, i morgon, sen är det helg. Fredagen är jag ledig, har tid för helkroppsmassage :-). Ska väl packa lite, annars blir det inte så mycket mer.
Jag och mannen åker ner till Stockholm på söndag och sover hos en bekant till måndagen. Då väntar en massa samtal, läkarbesök och provtagningar.
Måndag till tisdag spenderas på hotell :-). Tisdagen ska jag opas vid 10 - skönt att få en tidig tid! Mannen kommer antagligen att åka hem på tisdagen, om det gått bra och så på operationen. Han är hemma sen på onsdagen också, ser till firman och så.
På torsdag blir jag utskriven runt lunch. Vi kommer dock att bli kvar i Stockholm till fredagen, även den natten spenderas på hotell :-).

Så himla skönt att det snart är dags! Känns lite overkligt måste jag erkänna.
Tänk att jag ska bli smal :-), eller förhoppningsvis kommer jag att bli det.
Min stora last här i livet är godis, läsk och skräpmat.... Det är ett minne blott from måndag!! Ska bli så skönt att äta "bra" mat. Det har vi väl oftast gjort, men ibland räcker inte tiden riktigt till för att laga mat, men nu blir det andra bullar :-).

Återkommer närmare op-dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0