I morgon åker vi....

.... till Stockholm!
Jag bokade tiden för op i somras någongång, kommer inte exakt ihåg när - då kändes 19/10 väldigt långt fram, men nu är vi där!
På måndag ska jag ju vara på plats redan kl 8 på morgonen så vi åker ner i morgon eftermiddag istället. Skönt att få sova lite längre på måndagmorgon och att inte behöva stressa.
Idag har jag tvättat en hel del. Skönt att ha det gjort innan jag åker, då har barnen rena kläder under veckan samt att jag inte blir lika långt efter :-).
Har även bäddat rent i äldsta sonens säng samt dammsugit nedervåningen. I morgon tänkte jag bädda rent i våra sängar också samt städa övervåningen, jag vill gärna ha det rent och fint när jag kommer hem. Då känns det bättre att vila - sån är jag :-).
Idag har jag också varit på ICA Maxi och laddat upp med lite diverse flytande mat i form av Keldas och Campbells soppor, Proviva, Actimel, Knorr Vie mm. Skönt att ha lite hemma när man kommer hem. Har ingen lust att åka och handla det första jag gör.

Alla frågar om jag är nervös, men jag är ju inte det. För att använda mina egna ord: "jag har ju anlitat en auktoriserad verkstad, jag hoppas de vet vad de gör" och lite så känns det.
Min största oro är att jag inte orkar med att se yngsta sonens första hockeymatch på fredag kväll... Jag hoppas verkligen att jag orkar!

Få se om jag återkommer i morgon - annars blir det när mitt nya liv börjat :-)

Kommentarer
Postat av: Malin S

Hej Lotta!

Vad kul att du hittat mig! =)

Funderade på en sleeve först med men bestämde mig sen för att göra en gbp. =) Var i stockholm ska du göra denna? Sophiahemmet eller?

Lycka till och hoppas att du hämtar dig snabbt! Och du.. FIIIIIIIIS så mycket du kan! Upp och gå när det gör som mest ont..Det hjälper dig att få ut gasen.. Jag va uppe och gick nästan hela första natten... Så jag fick ut massor dom första dagarna! ;)

Man blri som en gasboll! :P



Kram på dig och lycka till!



Malin

2010-10-17 @ 10:47:40
URL: http://frnfetmammatillhotmama2.blogspot.com
Postat av: Malin S

Aha... Men hur kommer det sig att du väljer att bekosta själv? Får ajg fråga vad du ligger på för BMI och så?

Kramiz

2010-10-17 @ 12:12:44
URL: http://frnfetmammatillhotmama2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0