5:e dagen efter op

Tänk att det bara gått 5 dagar sedan jag opades. När jag ser det så, i en siffra, har jag lite lättare att förstå varför jag mår som jag gör, varför jag inte orkar allt som jag brukar - typiskt mig :-)
Hade en svår gårdag... Det började ju med att jag åt mellis för fort och sen var det kört! Hade svårt att äta resten av dagen, det gick men det tog tid.
Idag är det bättre på den fronten.
Duschade i förmiddags och gjorde mig i ordning då vi skulle åka och hälsa på ett par vänner. Jag skulle bara äta lunch först. Insåg att det var lika bra att jag stannade hemma då jag inte ville sinka dom mer än nödvändigt. Jag blev så himla yr.
Kom sen på att det blev jag förra gången jag duschade också, det kanske hänger ihop? Jag har ju en förmåga att duscha ganska varmt...
Jag tror dessutom jag får i mig för lite näring... Det står i "schemat" från kliniken att vi ska äta en proteindryck / dag och det har jag inte gjort - skärpning! Ska be mannen köpa någon sån färdig smoothie i dag få se om jag känner mig piggare.
I övrigt känns allt bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0