1 vecka

I går var det en vecka sedan operationen :-).
Nu börjar allt kännas bra! Jag är inte lika yr längre, inte ens när jag duschar. Det går relativt lätt med maten, det enda jag har svårt med är vattnet, få se hur jag lyckas i dag då jag tagit fram min vattenflaska som jag brukar ha när jag tränar.
Idag ska jag ta bort agrafferna. Det ska bli skönt att bli av med dom. Hoppas bara inte att det gör ont...
På fredag får jag börja med purémat :-). Mitt största "problem" är bara var 17 jag ska hitta på för något?
Jag är rädd att fastna i en och samma rätt hela tiden, vilket jag inte vill. Tror ändå mellanmålet känns mest skrämmande då det måste gå relativt snabbt och enkelt att fixa då jag börjar jobba lite smått nästa vecka.

Det är frestande att ställa sig på vågen, men jag ska inte! Måndagar är min vägdag och så ska det bli! Men det är frestande ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0