Vägning!

Jaha, då var det måndag och vägningsdag idag igen då :-).

Vägde mig efter frukost. Mer "vågvänligt" hade ju varit och vägt sig innan frukost, men det glömde jag :-)
Dagens vikt var 97,8 kg :-) = 1,6 kg ner den här veckan!
Mätte mig även (mäter ju bara magen): 118 cm (den var 123 cm på invägningen)

Startvikt: 102,6  
25/10 - 99,4 = -3,2 kg
1/11 - 97,8 kg = -1,6 kg = 4,8 kg totalt


Midjemått, invägning: 123 cm
1/11 - 118 cm = -5 cm

Känner på vissa byxor att de sitter lösare och 5 cm runt midjan har ju försvunnit :-).


Idag, måndag, har jag börjat jobba lite smått. Har bara administrativ tjänst i dag, vilket känns skönt. I morgon har jag dock egna körningar - hoppas bara jag inte har det hela veckan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0