Vägning och mål

Då var det måndag igen då. Vägningsdag :-). Även idag blev det efter frukost....

Startvikt: 102,6  
25/10 - 99,4 = -3,2 kg
1/11 - 97,8 kg = -1,6 kg = -4,8 kg
8/11 - 96,3 kg = -1,5 kg = -6,3 kg

Mäter mig gör jag var 14:e dag så därför blir det inget nytt mått idag.

Trodde inte det hade gått så bra den här veckan, men tydligen :-).
Än har jag inte fått så mycket kommentarer om att vikten minskar mer än av mannen och svärfar :-). Men när man är så stor som jag är så syns inte -6 kg så mycket, synd nog...

Det pratas ju en hel massa om mål och delmål och ärligt talat så har jag inte satt några mål, inte så många iallafall.
Första målet var att komma under 100 och det gjorde jag ju till första vägningen.
Nu gäller det att inte ta i för stora mål, så varje -5 kg får bli mina mål till att börja med :-)

Under 100 kg - 25/10
95 kg -
90 kg -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0