Vägning

Jaha, då är det måndag igen då :-).
I morgon är det 4 veckor sedan open, tittar man på datumet istället så är det en månad på fredag. Då är jag ju inte hemma förrän sent, så jag vet inte hur det blir med vägning då. Men här kommer den "vanliga" måndagsvägningen :-)

Startvikt: 102,6  
25/10 - 99,4 = -3,2 kg
1/11 - 97,8 kg = -1,6 kg = -4,8 kg
8/11 - 96,3 kg = -1,5 kg = -6,3 kg
15/11 - 94,3 kg = -2 kg = -8,3 kg

Mätte mig inte idag, eller det gjorde jag väl, men tyckte inte siffrorna stämde så bra... Har ju alltid mätt mig på magen, där den är som störst, men det är svårt att se nu...., angenäma problem :-)
Igår sa iallafall svärmor att det syns i ansiktet! Det ser inte jag, så det är extra kul när någon kommenterar :-)

Under 100 kg - 25/10
95 kg - 15/11 (94,3 kg)
90 kg -


Jag hade en liten önskan, eller vad man ska kalla det, och det var att jag skulle ha gått ner 10 kg till jul - om det fortsätter i den här takten så verkar ju inte det alltför långt bort. Det är ju 6 veckor kvar till jul :-).

Vid invägningen innan op hade jag bmi 35,3, nu ligger den på 32,5 - skönt att se att gränsen mellan fetma och övervikt kommer närmare, den går ju vid bmi på 30.



Kommentarer
Postat av: Systerlyster

Hej! Vad roligt att du också har en blogg! Jag skrev redan svar åt dig på min blogg, men frågar igen: får jag länka till dig via min länklista?

Det ser ut att gå i rasande fart nedåt för dig, vad spännande :) Lycka till och vi ses i bloggvärlden antar jag :)



2010-11-24 @ 14:52:26
URL: http://www.systerlyster.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0