Skitmornar...

Alltså, varför är det så drygt på mornarna?
Det tar ca 30 min att få i sig frukosten, lite yoghurt och 1 knäckemacka med leverpastej. Sen blir jag så yr, får lite krampkänning i magen. Måste ofta lägga mig och vila ca 10 minuter, mer hinner jag inte då jag ska till jobbet...
Är det fler än jag som har det på det viset?
Nu går det över efter ca 1 timme eller så, men det är ju så himla drygt!

Ledig i morgon fredag :-).
Dagen ska spenderas med shopping! Sonen är bjuden på Halloweenfest och vill naturligtvis vara utklädd. Sen behöver vi en del hem också.
Det blir första gången som jag ska ut och göra något sedan open. Kommer även att ära ute.... Hela dagen känns lite skrämmande måste jag erkänna - men det är väl lika bra att ta tjuren vid hornen, någon gång måste ju vara den första :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0