Shoppingdag :-)

Idag har familjen njutit av höstlovet.
Dagen har spenderats i shoppingens tecken, alltid lika kul enligt mamman :-).
I och med detta så var jag "tvungen" att äa lunch ute - något jag fasat lite för... Men jag har ju gått i från puréfasen till att mosa med gaffel nu - skönt!
Hittade en restaurang/pizzeria där vi skulle käka. Jag tog från barnmenyn, köttbullar och potatismos med sås. Då jag har lite svårt för pulvermos ver just det ingen hit, men några tuggor fick jag i mig iallafall :-). Tror jag fick i mig 3 köttbullar och 2 gurkskivor, sen vågade jag faktiskt inte äta något mer. Det svåraste var att låta bli att dricka samtidigt, något jag inte haft problem med tidigare hemma.
Känns som om jag kommit över en tröskel nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0