Måndag och nyfiken :-)

Tittar jag på statistiken över bloggen så ser jag ju, till min förvåning, att det finns folk där ute som läser min blogg - häftigt :-). Nu är jag ju lite nyfiken på vem/vilka ni är :-). Lämna gärna en liten kommentar efter er är ni snälla :-).

Ja, förra veckan ja... En vecka jag helst vill radera, iallafall vissa dagar....
Åkte ju till Ullared tidigt torsdag morgon. Jag var lite bekymrad över hur jag skulle göra med alla målen och så, men allt gick kanonbra! Slarvde dock med vattnet....
Kom på fredag kväll ett antal tusen kronor fattigare, men vad skönt det är att ha klart med ALLA julklappar :-).

Lördagen var vi på stor middag... 3-rätters serverades det... Till förrätt var det skinkrullar och waldorfsallad - då åt jag lite av skinkan (mest protein i den :-) och smakade bara på salladen. Varmrätten bestod av strutswallenbergare med potatiskaka - åt 1/4 av wallenbergaren kanske, potatisen smakade jag en yttepytte tugga av, den såg så fet ut.... Efterrätten var äppelwraps med vaniljsås - åt lite av äpplena och vaniljsåsen, mums :-).
Trots all mat som serverades gick allt bra!
Det som var värst var inte dricka till maten, höll på att glömma bort mig flera gånger...
Klockan var runt 1 på natten när vi åkte hemåt, kände då lite sug i magen. Vet inte om det beror på för lite vatten eller om det saknades ett mellis på kvällskröken där....

Söndagen sen så var jag sängliggandes.... Oj, vilken kramp jag hade, i stort sett hela dagen.... Försökte få något gjort här hemma, men allt gick i slowmotion... Sov till och från på soffan och efter den sista luren, vid 7 på kvällen, kändes det aningens bättre....

Idag är det måndag och det innebär vägning igen. Hade väl inte speciellt stora förhoppningar på vikten då jag varit ute och "slarvat" halva veckan, men det visade sig vara fel :-)

Startvikt: 102,6  
25/10 - 99,4 = -3,2 kg
1/11 - 97,8 kg = -1,6 kg = -4,8 kg
8/11 - 96,3 kg = -1,5 kg = -6,3 kg
15/11 - 94,3 kg = -2 kg = -8,3 kg
22/11 - 92,4 = -1,9 kg = -10,2 kg

Tänk att jag redan gått ner 10 kg!!! Häftigt!!! Vet bara inte vart de kilona setat tidigare, tycker inte jag minskar något, iallafall inte runt midjan...

Under 100 kg - 25/10
95 kg - 15/11 (94,3 kg)
90 kg -
85 kg -
80 kg -

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Helené - Mamma tii

2010-11-22 @ 09:25:12
URL: http://missh.blogg.se/
Postat av: Helené - Mamma till Elton

Ojdå, jag hann inte skriva klart ;)



Jag tror att jag hitta dej via FL, i GBP-tråden :) Jag själv väntar oxå på en operation. Så de är roligt att följa andra! Dock får de en att längta ännu mer, om de nu är möjligt ;)



Ha en toppendag!

2010-11-22 @ 09:27:25
URL: http://missh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0