Kurs

Igår, fredag, var jag på kurs hela dagen. Den började 9 och slutade 16.30. Var lite orolig innan, hur det skulle gå med mat, mellis och allt - men det gick bra :-).
När det var förmiddagsfika tog jag en Valio shot :-). Till lunch var det buffé och då tog jag 2 pyttesmå potatisar, en skiva skinkstek och en massa sås (är så himla rädd för att det ska bli för "torrt"). Fick höra en del kommentarer som: "ska du äta ihjäl dig?" och i den stilen. Berättade inte för de varför jag åt så lite, orkade inte med en massa frågor.... Eftermiddagsfikat sen bestod av en fin fruktbuffé, så då passade jag också på att äta lite :-).
I det stora hela tyckte jag det gick bra! Var ju mest orolig över lunchen, då jag har en förmåga att äta för fort, men det var inga problem.

Igår gick jag över i den sista fasen innan "normal kost", nämligen "skära små bitar och tugga väl". Det kan man väl säga att jag redan gjort i 1 vecka, har fuskat lite med den mosade fasen :-). Så länge det går bra ser jag ingen anledning till att inte fuska :-).

Nästa vecka kommer ännu ett eldprov: Ullaredsresan.... Så länge jag laddar upp med vatten och mellis så ska det nog gå bra, hoppas jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0