Gym och Max

Hade tid på vc för cellprovstagning i går - ingen trevlig upplevelse....
Passade på att gå förbi gymet på vc/sjukgymnastiken och köpa ett 3-månaders kort på träningsanläggningen. Nu finns det ingen återvändo! Fr.o.m. måndag gäller det och som det ser ut kickstartar vi på en gång och kör redan på måndag :-).
Var och handlade lite med mannen också, alltid lika trevligt när vi kan smita in en stund för oss själva mellan alla jobb... Helt själva var vi dock inte, sonen d.ä. var också med.
Middag på MAX hann vi också med. Har bara ätit på McDonalds sen operationen, då hållit mig till Happy Meal med nuggets. Fick för mig jag skulle prova hamburgare den här gången
Delifresh Low Carb-mål67 kr.
Hittade detta mål - Delifresh Low Carb-mål hette det. Inget bröd till hamburgaren, perfekt! Åt dock inte hela hamburgaren, det var inte så gott.... Som tillbehör valde jag grönsallad, åt inte hela den heller... Läsken drack jag inte heller...
Känns som lite bortkastade pengar, 67:-... Håller mig nog till Happy Meal - liknande menyer i fortsättningen :-)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

2010-12-29 @ 22:05:55
Postat av: Yvonne

Vad olika det är med vad man kan äta... Kan inte äta kött alls ännu, hoppas på förändring snaaart.. Gott nytt år! 2011 kommer att bli ett fantastiskt år.

/Yvonne

2010-12-29 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0