Första promenaden!

Jag har ju varit så konstigt yr så fort jag rört mig, t.ex. gått upp och ner för trappen. Det har succesivt blivit bättre och i morse vågade jag mig ut på den första långpromenaden sedan operationen.
Kallt var det, så det gällde att pälsa på sig, men vad skönt det var att röra på sig! Kan erkänna att flåset inte var det bästa, men det ska det bli ändring på :-).
Skönt jobbet tillåter att jag flexar lite ibland :-).
En annan rolig sak är att jag fick på mig mina täckbyxor! Den 6/2 i år skrev jag om den stora förnedringen då jag inte fick på mig dom, men idag var det annorlunda :-). Knappen gick igen utan problem (om jag inte stoppade in den tjocka collegetröjan jag hade på mig, den fick vara utanpå hängslena). Jackan gick också att knäppa utan större problem :-).
Ska dra mig mot jobbet nu. Har på mig en tröja som jag inte kunnat haft på länge :-).

Såna små saker gör att det känns som om det kommer bli en bra dag :-)

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Systerlyster

Åh visst är det kul när man får på sig kläder som har varit för små!! :D Det är lycka! Haha...

Gå försiktigt i halkan!

2010-12-02 @ 14:01:26
URL: http://www.systerlyster.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0